fredag 28. februar 2014

MESSING

Jeg har i det siste fått øynene opp for messing. Gløden og varmen fungerer perfekt sammen med enkle hvite blomster og rene linjer. Da jeg fant disse stakene i messing i bruktbutikken på Geilo, måtte de bli med hjem. Likte spesilet godt den enkle geometriske formen og det faktum at de kan snues og benyttes på ulike måter. Foreløpig har jeg testet dem med telys og blomster. Tenker de hadde fungert supert til skrivesaker også.
 De er rett og slett geniale! 




Photo: RI-MAKE

2 kommentarer:

  1. For en nydelig og inspirerende blogg du har! Liker at du fokuserer på gjenbruk og loppisfunn, men at enkelheten og renheten gjør det så nytt og frest. Har ikke vært innom deg før men jeg kommer tilbake. :)

    Hilsen Sandra/Nystalgisk

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utrolig hyggelig å høre Sandra! Jeg setter utrolig stor pris på hyggelige tilbakemeldinger og at sånne som deg stikker innom. Spesielt stas er det at jeg kan bidra med inspirasjon hist og her. Tusen takk og velkommen tilbake! :)
      Klem Rikke

      Slett