tirsdag 27. mai 2014

DIY - PIMP GREN

Husker dere denne?
Nå har jeg pyntet den litt…

  
Hadde noen snorer liggende i sort og hvitt som jeg surret stramt rundt  og rundt før jeg avsluttet med en liten knute. 

Jeg er svært dårlig til å kaste ting som kan brukes til noe, og siden det ofte kan ta litt tid å finne ut hva "noe" er, ja så hoper det seg opp. Uansett, nå fikke jeg endelig brukt opp noen stumper med tråd! Jippi!!
(Tipper de som kjenner meg godt ler litt for seg selv nå..)


Pinnen, kvisten, greina eller hva man nå skal kalle dette, gikk fra å være en helt vanlig pinne/kvist/grein til å få et mer grafisk preg i sort og hvitt. Synes den funker like fint inne som ute og da er jeg veldig fornøyd!

Her ser dere også litt av uteplassen som sakte men sikkert tar form. Skal bli digg å ta en siesta her etterhvert..


Photo: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar