søndag 26. april 2015

KJOLEPROSJEKT DAG 1:

Så var jeg i gang! Her er bilder fra i går, dagen da jeg startet på utfordringen, en utfordring som innebærer at jeg skal sy samtlige kjoler til et bryllup jeg skal i, helt selv! Jeg kvier meg bestandig for å starte, for jeg blir så redd for å gjøre feil, samtidig er det feil man lærer av så det er jo egentlig bare å sette i gang. Som sagt så gjort. Stoffene jeg bruker er gamle skjorter funnet på ulike bruktbutikker, og planen er som du kanskje skjønner at disse kjolene skal bli et skikkelig gjenbruksprosjekt. Jeg har aldri sydd kjoler før, så jeg må virkelig vri hjernen til tider, men DET har jeg bare godt av! Jeg ønsker alle en fortsatt fin helg og meg selv, lykke til videre! Krysser fingrene for at dette blir bra!





Photos: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar