onsdag 1. juli 2015

MAGMA SKETCHBOOK

Sommerferien er like rundt hjørnet og jeg er i gang med pakkingen. 
Noe av det viktigste jeg tar med meg på ferie, i tillegg til bikini og solkrem, er skissebøker. Jeg er helt avhengig av dem. Her skribler jeg ned tanker og ord, tegner prosjekter og setter nye ideer ned på papiret. I den forbindelse ville jeg tipse om denne, skisseboken fra magma. 

Den finnes for klesdesign, design og arkitektur, alle med sin skreddesydde guide bakerst i boken med diverse størrelser og mål, slikt man lett glemmer, men som er kjekt å ha tilgjengelig. Ellers er den delt inn med blanke ark, ark med linjal/målestokk, små ruter og store ruter. Rutene er laget i form av prikker og er mye bedre å tegne på en vanlig rutepapir. 
Et lite tips der altså, om du er på leting etter en ny skissebok. 







Photos: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar