lørdag 12. mars 2016

BRODERI

Siden sist har vi reist videre til Fiordland her på New Zealand og befinner oss dermed lengst mot vest på den sørlige øya. Fiordland eller Fjordland om du vil, minner i stor grad om vestlandet hjemme i Norge, bortsett fra at det er varmere, grønnere og frodigere. Dagene her nede er aktive, med sykling, klatring og fjellturer. Ettermiddagene og kveldene derimot, er roligere. Da finner jeg gjerne frem skisseboken, eller som i går, broderiutstyret jeg skaffet meg i Sydney, viktig å ha noe å holde på med.   
 
 
Photos:RI-MAKE
Med meg i sekken har jeg pakket en del klær som ikke får bli med meg hjem igjen, rett og slett fordi de er helt utslitte, men på tur er det perfekt med lurvete klær, jeg liker det litt lurvete jeg. Uansett, en av shortsene som har blitt med på tur satt ikke særlig fint lenger. Den var alt for stor og ja, da passerer perfekt å bruke den på et lite prosjekt. Til å begynne med er den vasket og klippet opp. Deretter har jeg (såvidt) kommet i gang med noen få sting med gulltråd. Tror dette kan bli veldig fint så jeg gleder meg til å fortsette!

-Rikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar