tirsdag 30. september 2014

WHEN IN ITALY

Jeg er skikkelig glad i hjemmelaget cappuccino. 
Denne saken fra Bialetti som er funnet på en gjenbruksbutikk for flere år siden begynner derimot og synge på siste verset. 
Gummien er morken og trykket er dårlig. 

Jeg synes forsåvidt den er veldig fin med patina og det hele. Samtidig har vi ikke plass til for mange ting som bare er fine. De skal helst også ha en funksjon. Derfor havnet denne i en kasse med ting til fretex, men så kom jeg over noe smart i Italia...



Det er mulig jeg er helt bortreist og ikke fått med meg at disse også finnes i Norge til en billig penge. Uansett ble jeg veldig glad da disse dukket opp i en liten dagligvarebutikk på Sardinia til 30 kr stykket. Nå skal de gamle delene skiftes ut og kanna blir god som ny!



Mmmm!


Photo: RI-MAKE

2 kommentarer:

  1. Jepp, de delene får du kjøpt i Norge også, jeg har bla. handlet det hos Tilbords og Jernia.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, ja der kan du se Lisa!
      Helt bortreist! Likevel kjekt å fikse på gammelt skrot her hjemme! :)

      Slett