fredag 12. desember 2014

STAY TUNED

Etter en travel uke er det endelig tid for helg, 
MEN det er ingen grunn til å slenge beina på bordet av den grunn!
Ok, så har jeg planer om å sove litt ekstra lenge i morgen før jeg står opp og nyter en kopp kaffe, kanskje suplert med litt sjokolade, men deretter tenker jeg meg ut på ski med musikk på øret. Det har nemlig snødd på strandafjellet denne uken og jeg har luftet skøyteskiene to ganger allerede! 

Ellers håper jeg at det blir tid til å lage ferdig noen julegaver, drikke litt mer kaffe og spise litt mer sjokolade, pynte litt til jul og kanskje det jeg gleder meg mest til nest etter en tur på ski, nemlig å fikse ferdig stolen jeg fant på bruktbutikken for mange uker siden. 
På søndag skal jeg vise frem det ferdige resultatet.
Stay tuned! ;)


Photos: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar