tirsdag 5. mai 2015

KJOLEPROSJEKT UKE 2:

Da er jeg godt på veg inn i uke 2 med kjoleprosjektet mitt, og jeg tenkte det var på tide med en liten oppdatering på hvordan det går. Det er jo ikke slik at jeg får sydd masse hver dag, såpass kan jeg innrømme her og nå. Derimot TENKER jeg masse på dette prosjektet hver dag, litt med skrekk og gru, men stort sett er jeg optimistisk. Jeg har kommet godt i gang med den hvite og den rosa kjolen og her er noen bilder av den rosa. Som bildene viser, går det mye i spretting, klipping, stryking og knappenåler. Jeg håper, håper, håper, at resultatet kommer til å ligne på det bildet jeg har i hodet når jeg er ferdig. Sy inn, sy opp og sy om fra meg i dag altså. Kommer tilbake med mer om litt!




Photos: RI-MAKE

2 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne se mange bilder. Dette er et spennende prosjekt,
    Klipra

    SvarSlett
    Svar
    1. Klipra: Det skal du jammen få! Jeg tar masse bilder og vil om litt forsøke (etter beste evne) og sette dem sammen på en forståelig måte. Enda en utfordring der altså! Veldig morro at du er så engasjert! Spør gjerne om det er noe du lurer på underveis. Rikke :)

      Slett