torsdag 29. mai 2014

GRØNN START

Jeg har aldrig vært noen kostholdsfanatiker, men jeg har bestandig vært glad i sunn mat med mye energi. Denne smoothien har vært en favoritt i litt over ett år nå og jeg tenkte jeg skulle dele oppskriften.


Oppskriften er enkel: 
Du tar enkelt og greit det du har og mikser sammen med en stavmikser. Jeg liker å holde meg til en farge..altså ikke mikse grønt og rødt, da dette blir brunt…ser liksom ikke så digg ut, og det er jo halve morroa spør du meg!


Min frokostsmoothie inneholder følgende:

1/2 banan
1 avokado
1 kiwi
1 egg
1 neve valnøtter
4 isbiter
saften av 1/2 lime
10 mynteblader
1 dl appelsinjuice
1 dl skummet culturmelk

..og det var det..mektig tenker sikkert noen, og ja det er den, men den er sunn, den er god og den varer lenge i magen. Perfekt på en dag som i dag da solen skinner fra skyfri himmel og jeg skal ut i kajak! Fin langhelg til alle!



Photo: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar