søndag 14. juni 2015

FINNEREN ER VINNEREN

Så har det plutselig gått en hel uke uten at jeg har hørt av meg her inne, rett og slett fordi jeg har stresset med å få unna jobb og diverse ærender før vi reiser til Italia på tirsdag. Det skal jammen bli godt med noen dager i varmen, for her hjemme lar den vente på seg for å si det mildt! Uansett, mot slutten av uken og i helgen har jeg vært i Trondheim, og alle som kjenner meg, vet at Trondheim betyr Fretex. Jeg elsker å gå der, helst alene, sakte, ta opp ting, studere, vurdere, hele tiden på jakt etter unike "skatter". Avhengig sier du? Ja, jeg er vel det.

I dag tenkte jeg å vise frem det fineste funnet av dem alle, nemlig flere deler til serviset jeg samler på fra Pentik. Jeg blir helt latterlig glad hver gang jeg finner nye deler! Litt sånn klam i hendene og med hamrende hjerte, noen som kjenner seg igjen? Denne gangen var jeg så heldig å finne melkemugge og to eggeglass. FORNØYD!




Photos: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar