tirsdag 2. februar 2016

C L I P P E R

 
 
Photos: RI-MAKE
 
Jeg vant! Sosoftsunday hadde konkurranse på Instagram forrige måned, og i siste liten la jeg inn en kommentar. Jeg er ikke godt vandt når det kommer til vinnerlykke og gevinster, så lykken var stor da denne ble min, lysestaken "Clipper". Jeg valgte sort, men den kommer også i mange andre fine farger om du er modigere enn meg. Lysestaken er fleksibel og kan festes til ulike kanter som f.eks. en vinduskarm, en bordkant eller en bokhylle ved help av en liten klemme helt nederst. Her har jeg testet den på stuebordet. Jeg elsker saker som dette. Ikke bare kan den festes rundt om kring etter ønske og behov, jeg ser også for meg at den kan brukes på ulike måter. Hvor fin blir den ikke f.eks med et reagensrør og en blomsterkvast oppi? Gleder meg til å teste!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar