tirsdag 24. februar 2015

FLETT

Like før jul poster jeg et innlegg med alle boksene jeg ikke klarer å kaste og som derfor hoper seg opp, rett og slett fordi jeg ser potensialet i dem og fordi planen er at de skal bli til noe fint. 

Meningen var at flere av dem skulle bli til fin julegaveinnpakning, men som så mange andre ganger ble det med tanken, frem til nå. Om jeg holder dette tempoet blir jeg kanskje klar til neste jul, haha… Uansett, her er en liten smykkeboks fra Efva Attling. Den har en gang rommet et lite armebånd i sølv, og jeg tenkte kanskje jeg kunne gi bort et armebånd jeg har laget selv eller liknende i den samme esken, det skal bare ikke stå Efva Attling på den, hehe… 

Jeg brukte restene etter det dette prosjektet og flettet ny overflate på lokket. 





Photo's: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar