fredag 13. februar 2015

NEVER-ENDING

Så fort jeg er ferdig med et prosjekt kan jeg være sikker på at det dukker opp et nytt. 
Det er nesten så jeg blir litt sliten av meg selv til tider, men det er jo sååå gøy! Når jeg ser potensialet i noe, spesielt gamle saker og søppel, ja så MÅ jeg bare gjøre det! Får rett og slett ikke ro i sjela før jeg ser prosjektet ferdig gjennomført. 
Enkelte prosjekt tar tid av ulike årsaker og da tenker jeg på dem HELE tiden. Tenker ut farger, materialer, sammenføyninger, montering, osv., jeg kan holde på i det uendelige.

Uansett, i det vi bikket 2015 tok jeg noen valg. Noen av dem skal jeg komme tilbake til, men her og nå kan jeg si at ett av dem er å gjøre ferdig alt som står og venter her hjemme FØR jeg finner nye ting som kan bli fine BARE jeg gjør litt slik eller slik. Ganske deilig egentlig, for det er ikke lite som venter på meg, og dessuten kan jeg spare meg alle turene inn og ut av bruktbutikker! ( Kan i hvert fall få tro at jeg skal klare dette en liten stund til, hehe…)

Her er noen av potensielt fine greier som fikk bli med hjem før jeg satte ned foten. Det må jo bli noe bra av dette, det bare må det! 



Photo's: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar