torsdag 5. september 2013

DAGENS RI-MAKE


Fant dette gamle brettet fra ÅRY på fretex i Trondheim. Var veldig slitent og frem til nå har det bare ligget i en skuff her hjemme. Var like før jeg tok det med meg tilbake til fretex, men så kom jeg på noe lurt.



Etter en runde med fint sandpapir fant jeg frem malerteip, hvit hobbymaling og en svamp.
Lurt å være nøye med teipingen, så bli resulatet bedre.
Svampe, svampe...brukte denne svampen også. Fåes billig i dagligvarehandelen.
Så fjernes teipen forsiktig etter at malingen har fått tørke. 
Jeg ville ha litt farge på brettet mitt, og hva er vel bedre enn å bruke opp gammel neglelakk som står i skapet? Perfekt som maling!!
 Teipe, lakke, tørke, fjern teip...
 Ferdig!  Jeg brukte blank spraylakk til slutt. 


Fint sammen med flere brett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar