søndag 31. mai 2015

HELG

Å komme seg litt bort når det er helg er skikkelig godt. Det trenger ikke være så langt, bare en liten tur til nabobygda er nok. Denne  helgen har jeg kjørt bil, gått barbeint i regnvåt sand, kjent på lukten av tang og tare, tenkt at det er fint med epleblomster og regn mot ruta, drømt meg bort i et badehus og til varmere badevann, spist pizza fra boksen og sett ut over fjorden fra en stein i strandkanten, kastet småstein i fossen, ledd i regnet og tenkt at det er fint med slike helger.


Photos: RI-MAKE

2 kommentarer:

  1. hallo! så gøy å dumpe innom bloggen din. kjempefin
    jeg befinner meg i området ditt, jeg også.
    "i bya" :)
    her må jeg se mer
    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så hyggelig at du dumper innom!
      Fint i dette området må jeg si, både "i bya" og på landet :)
      Velkommen skal du være, til å se så mye du vil.
      Klem Rikke :)

      Slett