mandag 14. mars 2016

BRUKTHANDLING PÅ NZ. DEL 2

Denne øya leverer på alle måter. Vi snakker fantastiske fjell, fjorder, sletter, småbyer, god kaffe rundt en hver sving, lange sykkelstier i terrenget, deilig temperatur, og ikke minst, spennende bruktbutikker overalt! Jeg mener, det kryr! Alle småstedene vi har stoppet ved sålangt har bruktbutikker å by på. I morgen skal jeg teste ut en ny, men i dag tenkte jeg at dere skulle få bli med meg på brukthandling i Queenstown. Om jeg bodde på New Zealand og ikke behøvde å bekymre meg for overvekt på flyturen hjem til Norge, da ville jeg ha kjøpt med meg: 

Denne tallerkenen,

 

 

og denne. 

 

 

Min eklektiske side ville gått bananas på dette stativet,

 

og kjøpt denne, sydd den om og gått på fest.

 

 

 

Jeg gå litt faen i overvekten da jeg kom over denne. 

 
Photos:RI-MAKE

 

 

Den var for fin helt enkelt, håndlaget, perfekt uperfekt og superhyggelig å ha med hjem. 

Den skal jeg få plass til samme hva. 

I tillegg kom jeg over et silkesjal fra Dior, helt sant, 

og en singlett som satt så fint at jeg ikke kunne la den henge. 

Sa jeg overvekt? 

-Rikke

2 kommentarer:

  1. Hei! Så koselig å følge turen deres :)! Ikke misunnelig i det hele tatt....! Tror ikke jeg hadde klart å la vær å kjøpe alle fine ting du kommer over :-) Sjekk opp med posten om ting lett kan sendes hjem viss du faller pladask, og du slipper å angre på det senere :-O! Kos dere videre, gleder meg til å følge med!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så hyggelig at du følger med! :) Jeg kan forstå at du blir litt misunnelig, jeg er faktisk litt misunnelig på meg selv, hehe... :) Takk for et veldig godt tips! Jeg har lekt med tanken et par ganger, men foreløpig har jeg klart meg med mindre innkjøp, men jeg frykter at det ikke varer så lenge. Det er sååååå masse fint her, og alt til en relativt billig penge. Tusen takk for hyggelige ord, nye oppdateringer kommer snart! - Rikke

      Slett