fredag 23. september 2016

BLÅ STILLHET

Det har vært stille fra meg i det siste, litt for stille. 
Stillheten skyldes en kombinasjon av nydelig høstvær, 
en gammel og litt treg mac, og et behov for å "bare være" uten å dokumentere. 
Uansett, nå kjenner jeg at det er på tide å våkne til liv igjen. 

De siste ukene har jeg vært mye på tur, både til fots, i kajakk og på sykkel. 
Jeg kan med sikkerhet si at september, slik vi har opplevd den til nå, seiler opp som min favoritt måned. 
Jeg elsker høsten!

I tillegg til mange fine turer og et høyet aktivitetsnivå har jeg rukket å jobbe med noen mindre prosjekter, 
funnet noen fine skatter og jobbet med et spennende oppdrag. 
Den blå vasen i keramikk fant jeg på Fretex på Gol, og garnet i ulike blåtoner fant jeg på bruktbutikken i Stryn. 
Nå skal det hekles.

God fredag!

 - Rikke - 


Bilder:
 // RI-MAKE //

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar