fredag 9. september 2016

SIDEN SIST

Det begynner å bli noen uker siden sist. Det var egentlig ikke planen, men ting blir ikke bestandig slik man planlegger. Ukene har jeg brukt til å finne ut av ting - stort og smått, jeg har jobbet med ulike prosjekter, vært ute i det fri, sett havørn, dratt sjøluft ned i lungene og gått på høstens første loppis. På loppis fant jeg ikke stort, jeg har nemlig blitt kresen og funnet ut at jeg vil "leve mer med mindre". Det eneste som fikk bli med hjem var en lysestake i messing, du vet sånn som alle hadde før, nostalgiske greier.


Siden sist har jeg også beveget meg fra Trondheim til Geilo, til fjellet hvor trærne har skiftet farge. Jeg har drukket kaffe - såklart, sett filmer på netflix, gått i bruktbutikk med kresent blikk, og padlet kajak i sognefjorden -  fra Gudvangen til Flom. I tillegg dukket det opp et spennende oppdrag i begynnelsen av september, så jeg har veldig lite å klage på siden sist.

- Rikke -


-Havørn på Frøya-


- Morgentåke i Sogn - 

-Bilder: RI-MAKE -




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar