tirsdag 11. august 2015

ALT KAN FORNYES

Alt kan fornyes, har du tenkt på det? Ting du finner, arver eller har fra før. Det er så enkelt å skaffe seg nye ting i dag, og mange, etter min mening, er litt for lite kritiske til det man skaffer seg. Det føles feil å skaffe seg nye ting og kvitte seg med gamle, bare fordi tingene ikke har den rette "looken". Med litt kreativitet og noen enkle triks kan du spare både miljøet og ikke minst lommeboken ved å fornye det du allerede har.

Månedens utfordring fra NIB setter fokus på fornyelse i form av spraymaling eller bengalack. Jeg har i anledningen satt sammen ulike bruktfunn og egen redesign, hvorav den sorte lampen og klokken på veggen nettopp er oppgradert ved hjelp av spraymaling. Dersom du vil se hvordan jeg gikk frem for å forvandle lampen og klokken, kan du  ta en kikk her og her.





Photos: RI-MAKE

2 kommentarer:

  1. Du er virkelig inspirerende, hadde vært artig hvis du la ut mer trinn for trinn beskrivelse av hvordan du gjør det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Flere av prosjektene jeg legger ut er forklart trinn for trinn, men jeg skal forsøke å være tydeligere fremover, så blir det enklere å lage noe liknende selv! :) Foreløpig kan du klikke på linkene ovenfor, så får du litt bedre forklaring på hvordan du går frem. Rikke

      Slett