tirsdag 29. september 2015

Å PRIORITERE, PRIORITERTE, HAR PRIORITERT

Prioriteringer må til, det vet dere sikkert. 
De siste fire ukene har vært et maraton mellom ulike gjøremål, hvilket har ført til knallhard prioritering for å unngå en real smell. 

Prioriteringene har gått ut over bloggen disse ukene, og ikke minst prosjektene jeg skulle fullført og delt med dere her inne, noe jeg er litt lei meg for. Det er jo så kjekt å forme, fullføre og dele resultatet her inne, også fordi dere er så kjekke folk som kommer med oppmuntringer og fine ord. Takk skal dere ha! 

Fra og med nå, og ut over høsten, kan jeg love dere mange fine prosjekter. Her er noen av dem. Som jeg gleder meg til dette! 


Photos: RI-MAKE

4 kommentarer:

  1. Det viktigste er at du lager alle disse fine tingene fordi det er moro. Det blir gjerne mer stress enn gøy om du slenger ut halvferdige prosjekt i hytt og pine. Det er så pass høy kvalitet på det du lager så min tålmodighet er evig lang. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er så enig! :) Takk for hyggelige ord! Jeg legger ut litt halvferdige saker innimellom slik at dere kan se hva som kommer, men jeg forstår godt at ferdige prosjekter er aller mest spennende! Jeg kan i alle fall skrive under på at jeg har det gøy med dette! :) Rikke

      Slett
    2. Jeg mente ikke halvferdige prosjekter på den måten. Mente ferdige prosjekt, men at de er laget fort og under stress slik at de blir "halvferdige". Å gi leserne en teaser underveis i et prosjekt er helt greit. :)

      Slett
    3. Da er vi helt enige da jo! :) Så kjekt! Gleder meg til å komme i gang! Fin torsdag til deg! :)

      Slett