tirsdag 8. september 2015

LIKE BRA BRUKT

For ganske nøyaktig ett år siden, kjørte Norske interiørbloggere på med tidenes utfordring: "Like bra brukt". Jeg var så heldig å komme til finalen i denne utfordringen, og helt siden den gang har jeg tenkt at dette var et genialt slagord, for gjenbruk er veldig viktig og veldig bra. 
Jeg tenkte derfor å "stjele" dette kjekke slagordet, og dele mine bruktfunn med dere ut over høsten, her og på instagram. Først ut er noen av vasene i farget glass. Jeg synes de er aktuelle nå, da flere designere denne høsten lanserer ulike produkter i nettopp farget glass.  Bland bruktfunn med nye designskatter (eller kun brukt, slik som jeg viser her) og du får en oppdatert og unik blanding på samme tid. Samtidig unngår du at det ser heeelt likt ut hjemme hos deg som hos alle andre. Så er det jo veldig gøy da, å lete! Det som i alle fall er helt sikkert, er at den som leter, den finner.



Photos: RI-MAKE

2 kommentarer:

  1. Like bra brukt er et flott slagord!
    Og nå kjenner jeg at jeg ble inspirert til å ta meg en tur på Brukte'n igjen :))
    Elsker slike fargede glass:)

    Ha en fin høstkveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy! Da har jeg oppnådd det jeg ville med dette innlegget! Mere brukt til folket. :)

      Slett