torsdag 10. september 2015

LIKE BRA MED BRUKTE KOPPER

Er det EN ting jeg kan skrive under på, så er det at jeg er en skikkelig nerd når det kommer til servise og kopper. (Vi snakker selvsagt brukt.) Jeg kan spotte en Stavanger flint, Figgjo, eller i dette tilfellet, Arabia, på mils avstand. Det er ikke alle som får bli med meg hjem, for (tro meg) da hadde jeg ikke fått plass selv. Spesielt harmonisk hadde det heller ikke blitt, tror jeg. 

Favorittene er de subtile, enkle og tidløse, koppene. 
På mandag stakk jeg innom Fretex i byen og der kom jeg over disse. Lyse grå med en tynn stripe av brunt på kanten. Formen er også helt perfekt etter min mening. Skulle ønske jeg hadde et kjøkken med åpne hyller, så kunne de stått fremme hele dagen! Slikt man blir glad av å se på. 
-Nerd-



Photos: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar