lørdag 4. april 2015

MER PÅSKE OG NYE PROSJEKT

Så går tiden som den pleier når man har det hyggelig, nemlig ALT for fort! Med andre ord, årets påskeferie går mot slutten. Kjipt, men samtidig kan jeg se tilbake på en veldig fin uke med et stort smil om munnen. Masse tid har det blitt, til de tingene jeg liker best. Jeg snakker selvfølgelig om lange turer på ski - mil etter mil etter mil, sol, god kaffe, masse sjokolade og god mat med tidenes beste samvittiget (etter alle turene på ski), spill, soving og en aldri så liten tur innom gjenbruksbutikken. 

Gjenbruksbutikken ja… 
Jeg skal jo liksom ikke kjøpe flere brukte ting jeg, eller nye prosjekt som jeg liker å kalle dem, FØR jeg har fullført de jeg allerede har, men så gikk det som det pleier da jeg kjørte forbi bruktbutikken. Jeg bare MÅTTE inn, og jeg fant selvsagt ting jeg bare MÅTTE ha. Jeg fant noen kopper og krus, en stol som skal få smake på sandpapir og malingskost og noen fine stoffer som skal bli nye og fine puter. Hadet fine påskeferien og hallo vår og nye prosjekt!





Photos: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar