søndag 8. mars 2015

DENIM ON DENIM

Så var det plutselig søndag. Helgene og dagene for øvrig går så ufattelig fort! Denne helgen har det vært skikkelig dårlig vær her på vestlandet, hvilket betyr at det blir rom for innendørsaktiviteter. Jeg har både rukket å starte opp og fullføre flere prosjekter disse dagene så da kan jeg ikke klage. 

Ett av prosjektene jeg har fullført er denne puta som er satt sammen av mange små lapper i ulike denimstoffer. Det er rester etter plagg jeg har brukt, men som av ulike årsaker ikke benyttes lenger. Det er likevel ikke aktuelt å kaste dem av den grunn, for bare se hva de kan brukes til! "Denim on denim" fra meg i dag altså. Fortsatt god søndag!








Photo's: RI-MAKE

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk! Veldig hyggelig å høre! :)

      Slett
  2. Skikkelig kul! Men jeg hadde ikke forventet noe annet. ;) Legger du bare rette mot rette og syr sammen, lapp for lapp?

    SvarSlett
    Svar
    1. Så snill du er! :) Ja det gjør jeg, i alle fall i dette tilfellet. Jeg lagde en mal i papp (etter litt hoderegning) og skar ut bitene med en stoffkutter. Deretter la jeg lappene i ønskelig mønster og sydde dem sammen rette mot rette slik du skriver. Brukte et sømrom på 6 mm.

      Slett