fredag 6. mars 2015

DIY - GAVEINNPAKNING

Jeg begynner å bli skikkelig klar for vår. Sånn abstinens-kribleklar for veger uten slaps, sol, lun bris, åpen vårjakke, bare ankler, fregner og ikke minst til å stå utendørs med malingsspann, pussemaskin og oljefille. Rett og slett komme i gang med alt som står og venter på meg, men som av hensyn til andre her hjemme må vente på nettopp våren og utevær! Enn så lenge nøyer jeg med med litt mindre prosjekter. Sånne som passer på kjøkkenbordet med en kaffekopp og radio ved siden av.

De siste ukene har jeg tatt tak i boksene mine. Boksene som foreløpig er for fine for søppelbøtta men som trenger det lille ekstra før de kan brukes til oppbevaring eller gaveinnpakning. Sist ut er denne boksen som i utgangspunktet rommet produkter fra REN. Lukkemekanismen med magneter og fargen i støvete grålilla var nok for meg, den kunne ikke kastes. 

Som tidligere var det logoen på lokket som var problemet og papirfletting ble løsningen også denne gangen. Alt du trenger er papir,( jeg brukte gamle magasincover), lim, kniv eller papirkutter. Kutt pairet i like eller ulike tykkelser alt etter som og flett i veg. Før du vet ordet av det har du en finfin gaveske til noen du er glad i. Sløyfen har jeg laget av hanken på en handlepose fra COS. 100% gjennbruk her altså! :)
  






Photos: RI-MAKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar