torsdag 12. mars 2015

GING & JANG

Nå er det bare valnøttboksene som gjenstår før jeg kan si meg ferdig med alle boksene i boden. Jeg gleder meg litt ekstra til de siste boksene fordi jeg ser på dem som den største utfordringen. Har fundert en del og tror at jeg har funnet en løsning.


I går viste jeg frem hvordan jeg forvandlet en liten boks, som tidligere har rummet et lys fra Voluspa, til en gaveboks. Jeg hadde to av disse boksene, en sort, og en hvit og syntes derfor det passet å gjøre dem i samme stil. Litt ging og jang om du vil! 
Fremgangsmåten finner du her


I likhet med forrige prosjekt har jeg benyttet neglelakk til prikkene på boksen, denne gangen en sort fra OPI. Jeg har så mange lakker som aldri brukes og er stadig på jakt etter nye bruksområder. Til dette prosjektet passet de perfekt! 

Sløyfen er fra en handlepose og er festet i underkant av lokket fordi den ikke rakk helt rundt boksen som på den forrige. Jeg synes egentlig det ble litt kult, at de NESTEN er helt like, men bare nesten




Photo's: RI-MAKE

2 kommentarer:

  1. Du er så flink :-) Bøyer meg i støvet av dine lure gjenbruksprosjekt! Gleder meg til å se valnøttboksene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Oj! Slike kommentarer er så motiverende! takk! :)

      Slett