onsdag 18. mars 2015

IN THE (RI-)MAKING

Her er noe av det jeg styrer med om dagen! 
Krakken jeg fant på bruktbutikken før jul er ribbet for intet mindre enn TRE(!!!) lag med gammelt, glorete og ikke minst, illeluktende stoff. Samtidig har jeg kommet i gang med treverket og for en forskjell! Jeg er like spent og like overrasket hver gang jeg pusser ned treverk. Det er nesten ikke til å tro at det skjuler seg så fint treverk under gusten gammel lakk. Slikt gir motivasjon til å fullføre, nemlig å se at resultatet kan bli bra! Jeg gleder meg skikkelig til denne er ferdig og kan vises frem. Enn så lenge viser jeg noen bilder av prosessen så langt jeg har kommet.



Photo's: RI-MAKE

2 kommentarer:

  1. Helt nydelig treverk! Er på jakt etter lignende krakk selv, men ikke funnet en så langt. Tror uansett jeg bør skal skaffe meg pussemaskin først. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare vær tolmodig! Krakken dukker opp når du minst venter det!
      En pussemaskin anbefales. :) Ønsker deg ellers en riktig god helg! :)

      Slett